نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
پوگبا می رود و او می آید ؟

پوگبا می رود و او می آید ؟

به نظر می رسد شرایط به گونه ای پیش می رود که باید منتظر جدا شدن پل پوگبا ستاره ی فرانسوی تیم یوونتوس در پایان فصل باشیم و پیشنهادات سنگین هر روز بیش از گذشته می شود و سران یووه موافقت نسبی خود را با فروش این بازیکن اعلام کرده اند.

 

منابع نزدیک به تیم یوونتوس مدعی شدند که سران یووه برنامه ای را طراحی کرده اند که اگر پوگبا را با قیمتی مناسب به فروش برسانند، چند بازیکن کلیدی را خریداری خواهند کرد و یک یا دو ستاره ی آینده دار نیز به ترکیب یووه اضافه خواهد شد.

 

در این میان، نام اندره گومز ستاره ی 22 ساله ی باشگاه والنسیا بیش از همه جولان می دهد و یوونتوسی ها علاقه ی زیادی به خرید وی دارند و تصمیم گرفته اند در صورتی که پوگبا را به فروش رساندند، خیلی زود او را خریداری کنند و سرمایه گذاری بعدی را بر روی این بازیکن انجام دهند.

 

این بازیکن که در پست میانی بازی می کند، تنها 22 سال سن دارد و سابقه ی بازی در تمامی رده های سنی تیم ملی پرتغال را در پرونده دارا می باشد.

 

توانایی های بالای وی باعث شده تا تیم های بزرگ اروپایی برای خرید وی ابراز علاقه کنند و یووه نیز این بازیکن را در لیست خرید خود قرار داده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: